piątek, 29 maja 2015

MAC Pro Longwear Concealer || Mój ulubiony korektor pod oczy i na niedoskonałości




kolor
wybór kolorów w MAC nie pozostawia zbyt wiele do życzenia
każdy znajdzie tam coś dla siebie
mój kolor to NC15 - ciepły, bardzo jasny


trwałość
korektor pochodzi z serii Pro Longwear, a więc producent obiecuje jego przedłużoną trwałość...
i absolutnie nas nie oszukuje!
jest bajecznie trwały
na mojej skórze, z której wszystko lubi spływać, utrzymuje się do demakijażu
zastyga, przez co jest nie do zdarcia

konsystencja/wykończenie
jest dość wodnisty
pozostawia wykończenie matowe (ale nie taki typowy hardcorowy mat)
zastyga
może delikatnie wysuszać okolicę oczu
mi nie zaszkodził, chociaż właśnie tam go używałam-używam kremu pod oczy z Ziaji
nie ściera się z niedoskonałości
ze względu na swoje wykończenie może podkreślać suche skórki

krycie
według mnie: "średnie ++"
dobrze ukrywa średniego natężenia cienie pod oczami
oraz przebarwienia potrądzikowe


opakowanie
skromne, minimalistyczne typowe dla MACa
szklane
co oczywiście zwielokrotnia "szansę" na zbicie
pompka nie jest idealna, ale z całą pewnością da się ją "wyczuć"
nie zgodzę się z opinią, że zawsze wyciska o dużo za dużo produktu


stosunek jakości do ceny
uważam, że cena jest rozsądna
szczególnie w przeliczeniu na 1 ml 
pojemność jest bardzo duża 
bo aż 9 ml-typowe korektory to zwykle pojemność 5-6 mł



Serdecznie polecam ten korektor. 
W szczególności osobom, które oczekują ponadprzeciętnej trwałości.
Są bardzo blade i trudno im znaleźć odpowiedni odcień.

Zachęcam do poproszenia o próbkę w salonie MAC.
Ich produkty płynne nie zawsze są, według mnie, warte swojej ceny.
Ten, moim zdaniem, jest, ale lepiej sprawdzić samemu.

Jaki jest Twój ulubiony korektor?
Będę wdzięczna za polecenie godnych uwagi produktów.

Pozdrawiam, Lola.









1 komentarz:

  1. Słyszałam wiele dobrych rzeczy o tym korektorze. Z pewnością jest na mojej "wish list" :)

    http://avantvous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń