poniedziałek, 3 lutego 2014

Jak nie wyrwać sobię miliona włosów przy czesaniu?? || szczotka Tangle Teezer ||

Oto moja nowa miłość od pewnego czasu. 
Już (małe) co nieco o niej wiem i nie zawaham się wszystkiego o niej opowiedzieć. 
:)




Szczotkę tą polecam dla osoby, która posiada:
-cienkie włosy, które się przepaskudnie plączą
-grube włosy, które trudno rozczesać
-kręcone/falowane włosy które bardzo trudno rozczesać
-włosy, które na potęgę wypadają.

Tym osobom polecam. 
Jeśli ktoś ma nieproblemowe, śliskie włosy to kupno TT jest wg mnie niepotrzebne. 

Szczotka pięknie rozczesuje wszelkie supełki, kołtunki etc. :)
Szczotka nie wyrywa włosów (w ogóle!), po wyczesaniu zostają tylko te włosy, które po prostu zgodnie z naturalnym cyklem "życia" włosa same wypadają. :) 

Naprawdę myślałam, że jest to tylko przereklamowana zwykła szczotka, jednak nawróciłam się. 
Wyjątkowość szczotki polega na tym, 
że nie wyrywa włosów i przepięknie, bezboleśnie je rozczesuje.
Na razie jestem w fazie testów, ale jak do tej pory szczotka absolutnie rozkochała mnie w sobie.


Szczotka idealnie wpasowuje się w dłoń. 



Co myślicie o tej szczotce? Uważacie, że jest to tylko przereklamowany produkt?



4 komentarze:

  1. Baaaaaardzo fajnie się "ciebie" czyta :) było by miło jakbyś robiła również posty w formie filmikow, gdzie byś albo pokazywała, albo zwyczajnie omawiała temat.
    Skoro ostatnio nie puszczasz tematyki włosów, będą jakieś fryzury, uczesania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam sprzetu potrzebnego do nagrywania filmow. Jesli moi czytelnicy maja ochote na uczesania to postaram sie rowniez to zrobic. Bardzo to lubie jednak nie jestem pewna czy uda mi sie zrobic odpowiednie zdjecia. Zapamietam Twoje sugestie:) bardzo dziekuje za komentarz i zapraszam do odwiedzania bloga regularnie:)

      Usuń
  2. Oj jak ja bym chciała to mieć, na pewno kiedyś sobie sprawię, bo moje długie włosy są coraz gorsze do rozczesywania :)

    www.celestialnailart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń