niedziela, 16 lutego 2014

moje złotko || Maybelline, Color Tattoo 24Hr ||

Czasami zderzenie się oczekiwań z rzeczywistością powoduje nagłe pogorszenie się humoru. 
Często zbyt wiele oczekujemy od kosmetyków. Tak było też przy zakupie tego produktu. 
Chciałam dużo i... dostałam jeszcze więcej! :)




Maybelline, Color Tattoo 24Hr 

jest trwalszy niż cokolwiek innego
ma piękny, głęboki, wielowymiarowy kolor
nie osadza się w załamaniu powieki (nie roluje się)
można stopniować jego natężenie
może posłużyć jako świetna baza pod inne cienie
bardzo prosta aplikacja
dobra dostępność i cena




Jedyne, na co trzeba uważać to to, że w zależności od koloru cienie zmieniają swoje właściwości.
Podobno inne kolory potrafią być uciążliwe.
Ja swojemu "35 - On and on Bronze" nie mam nic do zarzucenia. 
Gorąco polecam! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz