piątek, 31 stycznia 2014

Aktualny stan moich włosów



W najbliższej przyszłości wybieram się do fryzjera na podcięcie podniszczonych końcówek. 
Moje włosy mają tendencję do puszenia się i wydaje mi się, że zupełnie tego nie wyeliminuję.
Odkąd jednak stosuję serum keratynowe ich stan znacznie się poprawił 
i w tym momencie mimo, że nadal docierają do mnie nieco negatywne komentarze 
na ich temat - ja jestem zadowolona z ich stanu.
Oczywiście dążę do polepszenia go, ale staram się nie narzekać. 
(No chyba, że mam "bad hair day") ;)

Jednocześnie przypominam, 
że z włosów cienkich nie zrobimy grubych choćbyśmy się nie wiem jak starały. 
Z prostych wysokoporowatych nie zrobimy kręconych (nie niszcząc ich zupełnie). 
Dlatego kluczem do sukcesu jest udoskonalanie aktualnego stanu rzeczy,
 a nie dążenie do wymyślonego, nierealnego celu. :)

11 komentarzy:

  1. Śliczne włosy! Zazdroszczę, nie wiem z której strony mają źle wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda! Masz śliczne włosy! Zazdroszczę Ci ich długości i tego jak się błyszczą! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie będę takich miała nawet za 1000 lat! Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sa az takie doskonale. Sadze, ze odpowiednia pielegnacja, wylaczenie "chemii" ze stylizacji oraz wyeliminowanie goraca suszarki lub prostownicy zaprocentowaloby rowniez u Ciebie. Cierpliwosci i powodzenia:)

      Usuń
  4. Długość idealna. Za długie też nie są dobre- wg mnie w każdym razie. Pewnie wyczyniasz z nimi cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na mysli czesanie ich? Wbrew pozorom jakos szczegolnie ich nie czesze. Nosze albo warkocza dobieranego albo rozpuszczone wlosy. Lubie czesac innych, ale nienawidze czesac siebie. :)

      Usuń
  5. Wrzucisz więcej zdjęć? Proszę... Przynajmniej sobie popatrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że niedługo zrobię mały update stanu moich włosków, gdyż zaszła mała zmiana :)

      Usuń