piątek, 24 stycznia 2014

Ale Twoja... ;) || lekki krem brzozowy Sylveco ||


Niesforna, kapryśna, zmienna, nieposłuszna, niewdzięczna!

Skóra buzi - odwieczny problem każdej kobiety. 
Jeśli nie sucha to tłusta, jeśli nie tłusta to wrażliwa. 
W najgorszym przypadku - to wszystko na raz.

Moja: suche policzki, tłusta strefa T, niedoskonałości na bokach brody i nieliczne na czole, 
zapchane pory, WRAŻLIWA.

Jak żyć?

Od dawna szukam kremu idealnego. 
Jako, że moja skóra ma ogromną tendencję do przesuszania lubię używać kremów nawilżających. 
Moja złośnica nie toleruje przypadkowych kremideł. 
Jest rozpieszczona i wymagająca. 
Kiedy spełniam wszystkie jej zachcianki, ona nadal stroi fochy. 
Okropna! 

Moją ostatnią deską ratunku i wybawieniem od suchości i (o dziwo) niedoskonałości, 
stał się opiewany na prawie wszystkich polskich blogach lekki krem brzozowy od Sylveco.




Wspaniale nawilża, koi, nie wzmaga produkcji sebum, 
wchłania się po dosłownie minutce bez pozostawiania jakiegokolwiek filmu na buzi, nie podrażnia.
Mam również wrażenie, że pomimo tego, że producent nie wspomina o tym,
 krem ten wspaniale łagodzi istniejące niedoskonałości i zapobiega powstawaniu nowych.

Po miesiącu stosowania tego kremu odnotowałam zauważalną poprawę nawilżenia skóry 
(dużo mniej suchych "placków" i skórek), zmniejszenie się liczby intruzów 
oraz mniejszą ilość zablokowanych porów. 
Oczywiście krem ten nie jest jedynym elementem mojej pielęgnacji, 
jednak w ostatnim czasie nic innego do niej nie włączyłam poza właśnie tym mazidłem.

Rzeczywiście, dyskomfort może sprawiać film pozostający na skórze jeśli kremu nałożymy zbyt wiele. Jednak, w moim odczuciu, 
wystarczy tylko 3/4 pompki na pokrycie kremem całej buźki 
(w wersji na dzień, na noc oczywiście można zaszaleć 
i posmarować się na bogato, całą pompką. A co?! :) )

Polecam posiadaczkom cery podobnej do mojej, ale również osobom z innym typem skóry 
(produnent twierdzi, że jest przeznaczony do wszystkich typów skóry). 
Krem nie jest drogi (ok. 25zł), a potrafi zdziałać cuda. :)




Miłego dnia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz