czwartek, 10 lipca 2014

my daily makeup routine || mój makijaż codzienny

Makijaż jest nieodłącznym elementem mojego wizerunku.
 Bez niego czuję się mniej komfortowo, od razu jestem mniej pewna siebie.
 Moja cera nie jest ani idealna ani najgorsza. Mój makijaż nie jest bardzo kryjący.
 Skupiam się jedynie na wyrównaniu kolorytu cery, wysmukleniu twarzy oraz podkreśleniu atutów. 
W moim codziennym makijażu używam niedrogich,ale bardzo dobrych jakościowo kosmetyków. 



Podkład Lirene kupiłam już dość dawno, ale wtedy był dla mnie zdecydowanie za ciemny.
 Teraz, gdy moja skóra jest lekko opalona, kolor pasuje idealnie.
 Podkład ma śliczne, satynowe wykończenie.
 Jedyne, co mogę mu zarzucić to niezbyt dobra trwałość. Niestety wymaga utrwalenia pudrem.
 Do tego celu używam Manhattan soft mat loose powder.
 Puder dość dobrze matuje, jest delikatny,
 nie ma większego wpływu na kolor nałożonego wcześniej podkładu.
 Aby podkreślić kości policzkowe i optycznie zmniejszyć czoło używam bronzera Honolulu.
 Jest to produkt, którego nie polecam. Ma fatalną trwałość.
 Do jego nałożenia używam mojego wysłużonego już pędzla Hakuro H24.
 Jest to rewelacyjny produkt. Pędzla używam codziennie od ponad dwóch lat, myję raz w tygodniu.
 Nie wypadł z niego żaden włosek. Trzonek trzyma się idealnie.
 Jest nadal mięciutki i milutki. Jedynie starł się z niego napis, ale pędzel i tak wygląda estetycznie.
 Uwielbiam mieć mocno podkreślone brwi.
 W tym celu stosuję cień w kremie Maybelline Color Tattoo.
 Jest niesamowicie trwały i wygodny w użyciu.
 Do jego precyzyjnej aplikacji stosuję pędzelek Catrice przeznaczony do wykonywania
 makijażu smoky eyes.
 Moje oczy lekko podkreślam cieniami z Inglota, które są mięciutkie i bardzo trwałe.
 Na linię wodną nakłądam kredkę Catrice.
  Błyszczyk Maybelline jest dziennym ideałem.
 Nadaje lekki kolor, dobrze się trzyma i jest wygodny w użyciu
 (zawiera malutkie drobinki, które mi w niczym nie przeszkadzają).
 Moje rzęsy są z natury dość długie i gęste, więc nie wymagają jakiegoś szczególnego tuszu.
 Obecnie stosuję Avon Super Shock Max. Według mnie jest to bardzo dobra mascara.
 Nie odbija się nad okiem, a szczoteczka pięknie rozdziela rzęsy.

Jak wygląda Twój codzienny makijaż? Jakich produktów używasz do jego wykonania?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz