czwartek, 31 lipca 2014

Maybelline color sensational - 547 pleasure me red || Idealna czerwona pomadka


Czerwona szminka jest symbolem kobiecości. 
Dodaje pewności siebie, 
pozwala poczuć się ultrakobieco w każdej sytuacji.

Każda babeczka powinna w swoim zbiorze posiadać 
idealnie dobraną do swojego typu urody czerwoną pomadkę. 

Ja jako przedstawicielka chłodnego typu urody stawiam 
na chłodne czerwienie, odcienie lekko malinowe. 

Absolutnie nie wchodzi w grę strażacka czerwień.

Moim ideałem w tej kategorii jest szminka 

Maybelline ColorSensational Lipstick 
w kolorze nr 547 o pięknej nazwie "Pleasure me red".





Jakimi słowami mogę opisać tą pomadkę?

Kocham ją, ponieważ jest...

  • idealnie kremowa
  • nawilżająca
  • trwała
  • bardzo łatwo dostępna
  • w bardzo korzystnej cenie 
  • piękna - jej opakowanie jest bardzo ładne, estetyczne, porządne
  • uniwersalna - jej kolor można stopniować.
...niestety...
  • jak każda czerwień - trudna w aplikacji
  • nie jest to kolor idealny dla każdego.






Co z kolorem?

Jest to...
  • bardzo klasyczny
  • lekko malinowy
  • chłodny
  • ciemny 
  • głęboki
  • elegancki
 ...ocień czerwieni. 





Z pewnością nie każda kobieta będzie komfortowo czuła się w tym kolorze, 
dlatego polecam przetestować kolor na dłoni i dokładnie mu się przyjrzeć.

Pomadka jest bardzo powszechnie dostępna (w każdej szafie Maybelline) w cenie ok. 25-30 zł. 
Ja kupiłam ją (oraz jej siostrę, której recenzja również pojawi się na blogu) 
na rossmanowej promocji -49% w cenie ok 15 zł. 

Ogólnie polecam całą serię tych pomadek, ponieważ tak jak wspominałam, 
jestem także posiadaczką innego odcienia i jestem z niego równie, 
jak nie bardziej, zadowolona niż z tego.


 Lubicie czerwone pomadki?
Jakie są Wasze ulubione?

Pozdrawiam serdecznie, Ola. :)



7 komentarzy:

  1. piękny kolor!
    pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie pomalowałam ust czerwoną pomadką, czas kupić i sprawdzić jak mi będzie, mam ciemne włosy i ciemna karnację, myślę że może wyglądać u mnie to dość śmiesznie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze moje usta i zęby "kloca" sie z takim kolorem ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba poświęcić troszkę czasu i znaleźć ten SWÓJ odcień. A chłodne kolorki wybielają zęby, więc zachęcam. :)

      Usuń
  4. Idealna *-*
    http://gruszka-aguszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna :) Ciekawe czy nie byłaby dla mnie zbyt ciepła.

    OdpowiedzUsuń